نوشته شده توسط : ارش

 


 منتظر ديدار تو هستم،
 سهل است بگويم که گرفتار تو هستم،
من در پى اين حادثه غمخوار تو هستم،
 هر چند که دور از مني و من ز تو دورم،
 بر جان تو سوگند که دوستدار تو هستم...





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
eliza در تاریخ : 1391/10/20/3 - - گفته است :
دوستت دارم را برای هر دویمان مینوشتی .....خیانت میکردی یا عدالت ؟؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
eliza در تاریخ : 1391/10/20/3 - - گفته است :
آرزو دارم شبی عاشق شوی
آرزو دارم بفهمی درد را
تلخیه برخوردهای سرد را
میرسد روزی که بی من سر کنی
میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی
میرسد روزی که شبها در کنار عکس من
نامه های کهنه را یک به یک از بر کنی

/weblog/file/img/m.jpg
eliza در تاریخ : 1391/10/20/3 - - گفته است :
قشنگ بود عزیزم .....حالا برای کدومشون بود ؟؟؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1391/5/8/0 - - گفته است :
اگر تو نبـــودی
مــن
بی دلـــیل ترین اتفـــاق زمیـــن بــودم
تو هـــستی
و مـــن
محکـــمترین بهـــانه ی خلقت شـــدم ...
مهربون منتظرحضورت هستم اگه قابل دونستی با عنوان الهه عشق بلینک خبر بده لینکت کنم میسی

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1391/3/8/1 - - گفته است :

این روزها آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست . . .وبت عالی بود فقط مطالبش کم بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: